Ετοιμαζεται ;μετα την αποσκυρτιση Συμβουλων ;απο το Σημερινο ;Δημοτικο Συμβουλιο ;στα πολυ Αριστερα ;και με ποιον Επικεφαλη ;για να πετυχει ;τι και γιατι ;και ενω δημοσιευθει το Σχεδιο Βιοσιμης Αστικης Κινητικοτητος που για να δουμε ποιοι φορεις να συμμετεχοουν ;και τι να προτεινουν ;στο καλεσμα του Δημου ;οταν η προσβασιμοτητα ειναι ανυπαρκτη και καθημερινα και πιο δυσχερη,με τα φαναρια για τα ΑΜΕΑ να μην εχουν φωνητικη υποστηριξη για να περασουν απεναντι και κυριως σε διασταυρωσεις οπως αυτη στην οδο Λανγκαδα που ειναι ταχειας κυκλοφοριας και καλα που υπαρχει η ανθρωπια οταν σε βλεπουν και ζοριζεσαι και σε φωναζουν περνα αλλα και παλι ο φοβος υπαρχει και σε πρωτη φαση απο το σχεδιο να πρεπει να μετριαστει,οπως και ο,τι εχει χαθει η εννοια του μονοδρομου,κυριως απο τα μηχανακια και τουλαχιστον,μπορει η τεχνολογια ;να δοσει καποιες λυσεις ;οπου με αισθητηρες ;να τεθουν απαντησεις στο παρκινγκ,στην κυκλοφορια ;και οπου χρειαζεται ;και ακομη στις Στασεις των Λεοφορειων αλλα και στα οχηματα που δεν υπαρχει τηλεματικη για την ανοδο και την καθοδο απο το οχημα αλλα και απο την Πολη και προς τα εδω,εναποθετεις την ανθρωπια για να μην χασεις το λεωφορειο διοτι και να μαντεψεις εαν δεν βλεπεις ειναι αδυνατον,οποτε χρειαζεται χρηση της τεχνολογιας,στοχευση στον ενιαιο αστικο χωρο και προγραμματισμος δρασεων για περισσοτερη επαφη των Δημοτικων Κοινοτητων,κατι που σημερα δεν υπαρχει,διοτι δεν επιχειρειται ουτε η Δημοτικη Συνγκοινωνια,ουτε μινι bus για γρηγορα και επαναλαμβανομενα δρομολογια,καμια συναψη συμβασης με τα Λευκα Ταξι που ειναι πανακρυβα και λιγα αλλα σε περιπτωση που χρειαζεται κανεις κεντρα Αποκαταστασης ;πως εξυπηρετειται ;μονο ;με την ανθρωπια ;του φορεα ;και ακομη περισσοτερες θεσεις για ΑΜΕΑ στα Λεωφορεια διοτι οταν ειναι γεματο το λεωφορειο,ορθιος πως να παει εκει που θελει ;και ορθια ;και αν δεν μπορει ;να Παρακαλα για μια θεση ;και γιατι δεν επανερχονται ;τα διπλα λεωφορεια ;ή γιατι δεν γινεται ;καποια συμβαση ;με ιδιοτικα Λεωφορεια ;για καποιες διαδρομες ;που ειναι απροσπελαστες ;οπως τα Μνηματα ;και αλλες και ακομη τα πεζοδρομια ειναι απαραδεκτα και στενα με αποτελεσμα στις μερες πληρομων να εισαι στον δρομο,οπως καθημερινα,συν ο,τι πολλοι οδηγοι τυφλων καταληγουν σε θαλαμους καρτοτηλεφωνων και σε πολλους επισης υπαρχουν διαφορες κολονες,για παραδειγμα στην Νικομηδειας και στο Αγνο μπροστα στην Σταση ειναι ισα με την Σταση και οι περισσοτεροι ειναι αδιεξοδοι και δεισλειτουργικοι στην χρηση τους και ακομη με ελαχιστη οοραση κινδυνευεις,στην Ανοθεν Ασυλου και στην Λαμπρακη που δεν εγινε το παρκινγκ στο εργο,τι προτειτεται να κανει ο Δημος ;οπου ειχε επιχειρησει να κανει μεσα στο ΨΝΘ και το Στρατοπεδο αλλα δεν εγινε αποδεκτο και τελικα εμεινε εκει με το προβλημα να υπαρχει και γενικοτερα υπαρχουν πολλες τρυπες οπως αυτη την νεα στην Καραβανγγελη οπου στην ταχυτητα που αναπτυσσουν τα αυτοκινητα στο σημειο χοροπηδουν και φυσικα με την ελλειψη Παιδειας να διευρυνεται οπου στην βροχη τρεχουν σαν παλαβοι οπου δεν ξερω;ηδονιζονται ;χωρις να σε υπολογιζουν αν σε βρεξουν ή σε κανουν μουσκεμα ;και παρα την πανδιμεια οπου μαζι σε ολα,προσπαθθεις και να μην κρυοσεις αλλα με ολα τα δεδομενα εναντια ;τελικα μια απο τα ιδια και καθως η εισηγηση του Δημου δεν την ξερουμε,το ζητημα ειναι να υπαρξει Προσβασιμοτητα-Τεχνολογια-Ενιαιος Αστικος Χωρος για την ποιοτητα και οχι την ποσοτητα και με εμφαση στην ουσια και οχι στην επικοινωνια,οταν σου λενε για το Μετρο και δεν εχουμε Λεωφορεια,οπτε ας φτιαξουμε το Αυτονοητο και το εφικτο και βλεπουμε και για το οραματικο που συνηθως ειναι ενα κυνηγι ανεφιλκτο και στην πορεια να σας παρουσιασουμε και οσα γινουν αλλα και τι τελικα να προκυψει απο την ολη διαδικασια.Μια ακομη επισης προσπαθεια πρεπει να γινει και μεσα στα κτιρια που υπαρχουν πολλες ελλειψεις και για να υπαρξει βελτιωση,καθως επικαιροποιουνται και μετεξελισσονται οι αναγκες να πρεπει να συσταθει μια Διαπαραταξιακκη που να δεχεται επισημανσεις αλλα και να μετρα και να αξιολογει τα αποτελεσματα.Πιστευω λοιπον πως εχουμε μια λαθος διαδικασια και ενα διευρυμενο εμποριο ελπιδος διοτι χωρις να εχουν καταγραψει τα προβληματα τοσα χρονια,να προσθεσουμε και αλλα και τελικα ;ενα πασαλειμμα ;για να πουμε κατι ;και τι ;στο αθροισμα ;μια αναρχη επικοινωνια ;διοτι δεν γινεται να ξεκινας απο την ταρατσα και οχι απο τα θεμελεια οπως συνηθιζεται και τελικα τι θελουμε;τι ζηταμε ;και τι αναμενουμε ;να πετυχουμε ;για να τεθουν οι στοχοι ;με τις δρασεις ;και οι στοχοι με τα αποτελεσματα ;εαν και εφοσον μας ενδιαφερουν οι χρησεις και οι χρηστικοτητες και οχι κατι αλλο,οταν λειπουν τα εξωτερικα ασανσερ αλλα και αυτα που υπαρχουν να μην αξιοποιουνται με αποτελεσμα πολυς κοσμος να μενει στα σπιτια του και για αυτον τον λογο και τελικα εχει υπολογιστει ποσο κοστιιζει ;αυτο το σχεδιο ;και σε τι χρονοδιαγραμματα ;να εκτελεσθει ;για εχουμε ενα επαναλαμβανομενο ;πυροτεχνημα ;που μολις εκπυρσοκροτηθει και στην ωρα του να αφησει και παλι τα συσσορευμενα προβληματα κρυμμενα ως συμβαινει εδω και πολλες δεκαετιες και με τα σπουδαιοτερα και τα νεοτερα.